Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DXR | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany20.05.2008 @13:06:11 ostatnio na stronie26.09.2011 @12:36:39

Zapytaj kto pyta nie błądzi.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5053684
digarty52 komentarze420 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rajmlodocianychbogow    17.06.2009 @13:11:34
porobilismy tylko takie male,nasze trzy osobowe,w chuj psow i strazy miejskiej sie krecilo wszedzie
~patryk8712    10.06.2009 @21:38:02
Witam jak to czym? bardzo dobrymi pracami vlepki są naprawdę niezłe
~zadarmo    07.06.2009 @21:40:02
wyslales mi nalepki???
~cozmo81    07.06.2009 @08:59:51
tak zgadza się......Rogoźnik miejsce, w którym jest także kąpielisko.....
~malus    07.06.2009 @04:11:10
siemano zza wielkiej
a no tym ART DE RUE
sam sie tym zajmuje lecz teraz chwilowo pauza
_______
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą.
— Michel Quoist
~dominikk    02.06.2009 @00:24:33
oj tego auta na pewno nie bo to nie jest zwykła 500ka tego ogulnie mało wyprodukowano dziś ju nie wiele sztuk sie zachwało
~bee84    01.06.2009 @22:17:52
he he i o to chyba be by wszędzie spotkać znajomą vlepkę
dzięki wielkie
ostatnio edytowane: 2009-06-01 22:18:12
~bee84    30.05.2009 @07:09:44
dzięki
~grassmen    25.05.2009 @17:10:39
dzięki za koment pozdrawiam ...
~Graffitimaster    24.05.2009 @12:57:47
masz racje w 100%. ale i tak najlepsze to co najprostsze wedug mnie oczywiscie;]
~ZagranicznyInwestor    23.05.2009 @11:05:52
"la haine" - ukłon
~zadarmo    22.05.2009 @20:03:36
nieobuzam sie tylko pytam. a co do sprawy to oka. nieznam trickow z tego portalu
~zadarmo    22.05.2009 @19:39:23
mozesz mi wytlumaczyc dlaczego jestem przypisany na flickr jako cisa1? na twoim profilu
~Karmell    22.05.2009 @17:28:31
dzieki
~dorkja    21.05.2009 @19:30:23
~ankanka    19.05.2009 @16:44:39
oj dziękuje dziękuje bardzo miło że się podoba
~Metroby    19.05.2009 @11:18:30
na cale szczescie raczej nie znam esa..,
_______
przyjedź , pójdziemy do zoo.. !
~delete15    16.05.2009 @16:35:59
ano niestety zamykają...
to akurat nie Śląsk, tylko Wielkopolska, ale wszędzie to samo.
_______
nie dziękuj- lepiej zajrzyj do mojej galerii
~sonn    13.05.2009 @00:12:39
No w Gliwicach niestety lipa...wlepki praktycznie tylko klubów piłkarskich...się pojawiają...
~sonn    12.05.2009 @19:59:38
no właśnie nic się nie dzieje w tej dziedzinie....na śląsku żądzą Katowice wiec zapraszam
fajne masz prace...
~medi86    11.05.2009 @17:37:26
bo teraz grzeje dupsko w slonecznej italii
~rajmlodocianychbogow    11.05.2009 @17:24:40
Pozdrawiam
~naturszczyk79    11.05.2009 @16:17:30
~Bociek    06.05.2009 @20:38:02
to raczej rzeczy wygrzebane ze śmietników ,>(
~maniatico    02.05.2009 @21:59:35
oj piękne
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt